לפרסום מודעה: 050-73-92-347
אולסקס – חוויה של פעם בחיים...

אולסקס – חוויה של פעם בחיים

צלצל עכשיו:
 חזרה לתוצאות
* שימו לב - המודעות באתר לא מרמזות ו/או מספקות ו/או מפרסמות שירותי מין !!!
"אול סקס", זה המונח שהשתמשו בעלון בבית ממלון באמסטרדם על  נערת הליווי אשר הייתה ברובע החלונות האדומים שבאמסטרדם, הולנד.
לא ממש הבנתי את המונח הזה אול סקס, מה זה אומר, מצד אחד אולסקס יכול להישמע כמו חווית סקס מטורפת ומצד שני אול סקס יכל להישמע כמו משהו קצת מלחיץ.
באתי לאמסטרדם עם החברים שלי לטיול בין סמסטרים. החלטנו שהגיע הזמן שנעשה טיול קטן באירופה. אני הייתי בתקופת יובש כבר כמה חודשים לאחר שאני והחברה נפרדנו והחברים שלי, יוסי ואביחי, רצו סתם להתפרק ולהנות.
 הגענו לבית מלון 5 כוכבים באמצע אמסטרדם, כי אם כבר חול, אז עד הסוף בלי התפשרות.
לפני שעשינו צ'ק אין אביחי כבר הטריד את הפקיד קבלה, ורמז לו בעדינות על איפה אפשר למצוא כאן שירותי ליווי, כשאביחי ראה שפקיד הקבלה לא בדיוק הבין אותו אז הוא פשוט אמר לו במפורש.
הפקיד הבין, קשה היה שלא להבין והביא לו את האיגרת המדוברת.
הסתכלנו שלושתינו על העלון וראינו סוכנות ליווי שנקראית olsex  (אולסקס) שמציעה שירותי ליווי ייחודיים במינם.
התחלנו לצחוק והתחלנו לעלות אפשרויות של מה זה אומר אול סקס ואמרנו לעצמנו שלא נתקרב לשם.
הסיכום הזה החזיק בדיוק שנייה לאחר שראינו את גלריית הבנות המההמת של הבנות.
סוכנות הליווי olsex התחייבה שכל התמונות בעלון הן אמיתיות והבנות שמופיעות יתנו חווית אול סקס בלתי נשכחת.
אולסקס בנוסף הצהירה שהיא רמה מעל כולן מבחינת טיב השירות, ושהם מוציאים מוניות הלוך וחזור ללקוחות שלהן.
כמו שכבר אמרתי בהתחלה, אני הייתי חרמן, ושמתי עין על אחת שם שקוראים לה נטשה. עיניים כחולות, שיער בלונד וחזה שופע, אני החלטתי שאליה אני הולך לא משנה מה זה אולסקס מבחינתי.
החברים שלי הסכימו איתי ובחרו גם להן בחורות שהם רוצים איתם חווית "אול סקס".
השיחה ל- olsex
התקשרנו לסוכנות הליווי, בצד השני של הקו ענתה בחורה שיכלתי להישבע שהיא אחת מהבנות שמופיעות בעלון, והתחלנו שיחת חולין קטנה ולאחר מכן היא שאלה איזה מבנות אנחנו רוצים. אמרנו לה את 3 השמות כפי שמופיעים בעלון והיא שאלה אם אנחנו מעוניינים בחווית אול סקס.
החלפנו מבטים אחד עם השני והבנו שהולכים על אול סקס בכל הכח אז כן.
היא שאלה באיזה מלון אנחנו שוהים על מנת להזמין לנו מונית למקום – אמרנו לה ויצאנו לדרך.
המונית לקחה אותנו לרובע החלונות האדומים, שם עברנו דרך כמה סמטאות והגענו ליעד.
המקום היה קצת חשוד, בין סמטאות ועלינו למעלה ודפקנו בדלת.
את הדלת פתחה מלכת יופי לשעבר – ככה היא הייתה נראית, נתנה לנו לשבת ושאלה אם אנחנו רוצים לאכול או לשתות.
אמרנו לה לא תודה, והיא אמרה שנמתין עד שיקראו לכל אחד מאיתנו, ממש כמו קליניקה למרפאת שיניים.
הראשון שקראו לו היה לי, ונכנסתי לחדר מספר 7 (לא אשכח את זה כי זה מספר המזל שלי) ואיך שאני פותח את החדר מחכה לי על המיטה עם בייבי דול הבחורה מהעלון ואומרת לי "אול סקס?" ואני אומר לה "אול סקס".
אול סקס היה בדיוק מה שחשבתי שהוא יהיה, הבחורה עשתה פשוט הכל במיטה.
היא ירדה לי, אחרי זה עלתה עליי, ואז נתנה לי לזיין אותה בדוגי, ואז מיסיונרית, אחרי זה לקחה אותי להתקלח איתה, ירדה לי גם במקלחת, הזדיינה איתי גם במקלחת וזהו.
שעה ורבע של אול סקס עם בחורה בלונדינית עם חזה ענק שנתנה לי את הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים – אין על אול סקס אירופאי!