לפרסום מודעה: 0542-63-73-53

סקס עדן של גן

צלצל עכשיו:
 חזרה לתוצאות
* שימו לב - המודעות באתר לא מרמזות ו/או מספקות ו/או מפרסמות שירותי מין !!!

סקס עדן של גן

גן עדן של סקס, כן כן , ככה החלטתי לקרוא לאי המסיבות של קופנגן בתאילנד.

כבר שעלינו לטיסה ראינו לאן אנחנו עומדים להגיע, חברת הטיסה דאגה לפנק אותנו בדיילות התאילנדיות הכי כוסיות שקיימות, לרגע היה נראה כאילו קיבלו לעבודה לפי מידת הכוסיות של כל דיילת.
שירדנו מהמטוס ניסיתי להוציא את המספר של אחת הדיילות אך לצערי ללא הצלחה.
נכנס למונית, נתנו את הכתובת לנהג, ומבטו אחוז הקנאה סיפר לנו כמה בעצם אנחנו עומדים להנות.
לאחר נסיעה של 10 דקות הנהג הקנאי החליט להתחיל לדבר איתנו ואמר לנו כמה שאנחנו הולכים להנות, גן עדן של סקס המקום הזה, "אני זוכר שאני הייתי שם, מה אני אגיד לכם אל תתחתנו בחיים".

ההגעה לגן עדן

הגענו לריזורט, ממש על הים עם המים הצלולים ונפרדנו לשלום מהנהג הממורמר. בכניסה עומדים להן שתי בנות עם בגדים מינימאליים שכל הגוף שלהן בורח מהביגוד הזה, והן שמות עלינו שרשראות פרחים, נותנות נשיקה בכל לחי ואומרות לנו ברוכים הבאים. באמת המקום היה נראה כמו גן עדן של סקס.
הגענו לקבלה שם עומדת לה תאילנדית מהסוג הכי יפה של תאילנדיות שאי פעם ראיתי, תאילנדית שאפילו בסרטי הפורנו לא רואים כזו, בלונדינית מושלמת.
היא הביאה לנו את המפתחות לחדרים וכל אחד מאיתנו נכנס לחדר שנמצא ממש על שפת הים, גן עדן כבר אמרתי?
איך שנכנסתי חיכתה לי בחורה אסיאתית על המיטה ערומה לגמרי ואמרה " I been watied for you" ומלמלתי לה בחזרה "me too baby".

עדן סקס

החלטתי לקרוא לה עדן, כמו בחורה שזיינתי אי שם אחרי הצבא, הבחורה הכי יפה שזיינתי אי פעם בחיים שלי, הבחורה שכל זיון משתווה אליה. עדן הייתה פשוט מדהימה במיטה, במציצות, בהכל.
לעדן התאילנדית היה חזה ענק ושופע והקטע הכי יפה בו שהוא היה לגמרי טבעי. זוג D עסיסי כזה שהרבה בחורות היו מתות לכזה. עדן התאילנדית אמרה לה בוא תישב ואני כמו חייל טוב וממושמע ישבתי מבלי לחשוב פעמיים.
היא מצצה לי את המציצה הכי טובה שחוויתי אי פעם, היא ליקקה אותו, שיחקה בו עם היד שלה, הכניסה אותו לפה ובסוף נתנה לי לגמור לה על החזה. לאחר שעדן הלכה לצחצח שיניים היא שאלה אותי אם אני יכול לבוא רגע. שהגעתי ראיתי את עדן בתוך המקלחת ואומרת לי come join, ואני שוב מבלי לחשוב פעמיים מצטרף לחגיגה. הזין שלי לא היה צריך תקופת צינון כדי לעמוד שוב והזדקף לו ברגע שהיא נגעה בו. פה כבר התחיל האקשן, היא הסתובבה, הראתה לי את התחת העסיסי שלה והכנסתי לה אותו כמו גדול. עדן האסייאתית גנחה, לא יודע אם זייפה אבל לא ממש עניין אותי, זה עשתה לי את זה.
עמדתי לגמור, ושבאתי להוציא אותו היא אמרה לי "no its okay you can come inside" ועד עצם היום הזה אני חושב שיש לי ילד תאילנדי.

מסאג' מבית סקס עדן

לאחר שיצאנו מהמקלחת, עדן לקחה אותי לאיזה חדר צדדי בריזורט, שם יש מיטה מתנפחת כזו ואמרה לי לשכב, ואני שוב עשיתי את מה שהיא ביקשה - בשלב הזה, הזין שלי עדיין עמד למרות שהוא גמר פעמיים תוך 20 דקות, כי לא כל יום בחורה שווה כזו מפנקת אותה בצורה מדהימה שכזו.
עדן התפשטה והתחילה לעשות לי באדי מסאג'. היא התמרחה בשמן, עלתה לי על הגוף ועשתה לי מסאג' מדהים עם החזה העוד יותר מדהים שלה.
"אתה אוהב סקס עדן?" שאלה אותי בקולה החינני ועניתי לה "כל כך".
קיבלתי ממנה את חבילת הסקס המושלמת, וגם לאחר שהיא עלתה עליי עם כל איבריה התחלנו להזדיין בכל תנוחה אפשרית. דוגי, מיסינורית, רכיבה ועוד מלא תנוחות שלא ידעתי שאפילו קיימות. לסיום ולפני גמירה, היא ירדה לי ונתנה לי לגמור לה על הפנים.

אני רוצה לפנות לכל הגברים באשר הם, תעצרו הכל וטוסו לתאילנד, יש שם גן עדן של סקס!